معرفی منطقه بلک آنتالیا با توجه به شناختی که از این شهر ساحلی به دست می آید صورت می گیرد. این شهر سال ها است که در فهرست شهرهای گردشگری این کشور قرار دارد. به همین دلیل هم امکانات بسیار خوبی برای تأمین رفاه گردشگران در آن فراهم شده است. این شهر دارای منطقه های مختلفی است که هر کسی برای خرید ملک یا حتی انتخاب محل اقامت در زمان سفر به آن باید با آنها آشنایی داشته باشد. هر منطقه ای ویژگی های خودش را دارد. هر گردشگری می تواند با توجه به بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته است، دست به انتخاب بزند. بلک، لارا، کمر و سیده چهار بخش اصلی این شهر به شمار می روند. این منطقه از مناطق بسیار لوکس و گران این شهر است که طرفداران زیادی دارد. در ادامه درباره این منطقه اطلاعات بیشتری آورده شده است.  

معرفی منطقه بلک آنتالیا-تورلیدر-ترکیه-آنتالیا-tourlider

آنتالیا کجاست؟

معرفی منطقه بلک آنتالیا بدون آشنایی بیشتر با این شهر ساحلی ممکن نیست. این شهر در جنوب غربی کشور واقع شده است. به دلیل ساحلی بودن و داشتن طبیعت زیبا سال ها است که مقصد سفر گردشگرانی از همه دنیا است. به دلیل این که همواره مورد توجه گردشگران بوده است، امکانات بسیار خوبی در آن برای گردشگران فراهم شده است. این شهر توانسته است 30 درصد گردشگران این کشور را به خود اختصاص دهد. این شهر در کرانه دریای مدیترانه قرار دارد و آب و هوا در آن تحت تأثیر همین مسئله است.

تابستان های آفتابی و زمستان های معتدلی دارد. شاید بتوان بهترین زمان سفر به این شهر را فصل های بهار و تابستان که دمای هوا خیلی پایین نیست دانست. بارش باران و هوای سرد در فصل سرما باعث شده است که گردشگران کمتری این فصل ها را برای سفر به این شهر انتخاب کنند. یکی از نکاتی که در کاهش هزینه ها می تواند مؤثر باشد، انتخاب زمان سفر است. در فصل های سرد سال که گردشگر کمتری در شهر وجود دارد قیمت هتل و دیگر هزینه ها تا حد قابل توجهی کمتر می شود.

تور گردشگری آنتالیا-تورلیدر-آنتالیا-ترکیه-tourlider

شناسایی و معرفی منطقه بلک آنتالیا

در معرفی منطقه بلک آنتالیا از لوکس بودن این منطقه گفته می شود. این منطقه در حدود 45 کیلومتری شهر واقع شده است. بسیاری از محل های اقامت با امکانات بسیار زیاد در این منطقه ساخته شده اند. ساختمان های مدرن و پیشرفته ای را می توان در این منطقه دید که در کمتر جایی از شهر می توان آنها را مشاهده کرد. ساختمان هایی با معماری زیبا و تزئیناتی که زیبایی سرشاری برای گردشگران دارند. ساحل این منطقه را کوهستان های آن احاطه کرده اند. ساحل هایی تمیز و بی نظیر و بی نهایت زیبا که برای گشت و گذار، آفتاب گرفتن و شنا مکان هایی فوق العاده محسوب می شوند. می توانید در زمان رزرو تور گردشگری به این مسئله دقت داشته باشید که محل اقامت خود را در منطقه مورد نظرتان انتخاب کنید.

ساحل این منطقه از آنتالیا را با نام آک دنیز می شناسند. ساحلی که در کنار دریای مدیترانه قرار دارد و از سال 1990 میلادی ساخت و ساز زیادی در آن صورت گرفته است. در حدود 20 کیلومتری این منطقه پارک ملی کورشونلو قرار دارد که می توان آن را از جاذبه های گردشگران به شمار آورد. شاید بتوان این منطقه را جایی مناسب برای زوج های جوانی دانست که برای رقم خوردن اوقاتی بی نظیر به این شهر مسافرت کرده اند. بیشتر محل های اقامت این منطقه 5 ستاره هستند و می توان آنها را در دسته بهترین ها در کشور قرار داد. شاید برای آنها که به دنبال سفری ارزان به این شهر هستند، اقامت در این منطقه مناسب نباشد. اما بیشتر این محل های اقامت در همه ماه ها و فصل های سال به گردشگران این شهر خدمات ارائه می دهند.    

امکانات تفریحی این منطقه

در معرفی منطقه بلک آنتالیا از محل های اقامت و امکانات تفریحی این منطقه صحبت می شود. در این منطقه محل های اقامتی وجود دارد که تنها برای بزرگسالان است و بچه ها نمی توانند به آنها وارد شوند. مرکز گلف پنج ستاره این منطقه شهرت زیادی در بین علاقه مندان به این ورزش دارد. البته که در این شهر زمین های گلف متعددی وجود دارد. مجهز بودن آن به زمین فوتبال و تنیس از دیگر جاذبه هایی هستند که گردشگران را برای تفریح به این منطقه می کشانند. مهم نیست که ورزشکاری حرفه ای یا آماتور باشید، مهم این است که می توانید به اندازه خودتان از این منطقه در کشور ترکیه لذت ببرید.   

علاوه بر تفریحاتی که نام برده شد، در این منطقه امکانات لازم برای داشتن اوقاتی پرهیجان هم در نظر گرفته شده است. جت اسکی، گلایدر، غواصی، قایق سواری و رفتینگ از جمله تفریحات دیگری هستند که گردشگران می توانند در این منطقه آنها را انجام دهند. اگر دوست دارید در سفر به این شهر به این منطقه هم سری بزنید می توانید از سایت تورلیدر اطلاعات بیشتری درباره اقامت در آن به دست آورید.

تفریحات آنتالیا-تورلیدر-تور آنتالیا-ترکیه-tourlider

رزرو از سایت تورلیدر برای سفری به یاد ماندنی

در بالا از معرفی منطقه بلک آنتالیا گفته شد. امکان شناخت مناطق مهم دیگر این شهر برای همه گردشگران فراهم است. سه منطقه لارا، کمر و سیده نیز در ابتدا نام برده شدند که در خود امکانات زیادی را برای گردشگران دارند. گردشگرانی که می خواهند سفری لوکس و پر هزینه را تجربه کنند، می توانند محل اقامت خود را در این منطقه انتخاب کنند. از زمانی که این کشور شروع به گسترش گردشگری کرد، تا به حال موفق عمل کرده است. توجه به نیاز گردشگران موجب شده است که بتواند بهترین امکانات را با در نظر گرفتن اقلیم منطقه برای آنها ایجاد کند.

این شهر ساحلی حدود 17 کیلومتر از سواحل دریای مدیترانه را داراست و همین مسئله یکی از مهم ترین مزایای آن محسوب می شود. وجود تنوع گیاهی بسیار نادر و زیبا در این منطقه آن را به یکی از تماشایی ترین ها در این کشور بدل کرده است. اگر ترغیب شده اید که این شهر و این منطقه را برای سفر و اقامت انتخاب کنید، می توانید برای رزرو آنلاین تور و محل اقامت به وب سایت تورلیدر مراجعه کنید.