تور خرید شهر وان سال ها است که مورد استقبال گردشگران ایرانی قرار می گیرد. آنها که عاشق خرید کردن هستند حاضرند وقت و هزینه زیادی را برای آن صرف کنند. تعداد کسانی که تنها به قصد خرید به شهر وان سفر می کنند کم نیست. البته که این شهر از ظرفیت لازم برای خرید انواع اجناس و کالاهای با کیفیت برخوردار است. مراکز خرید این شهر مرزی ایران جذابیت زیادی برای ایرانی ها دارد و در فصل های مختلف سال مملو از مسافرانی است که خرید لوازم مورد نیازشان را به زمان سفر به این شهر موکول کرده اند. خرید تور از سایت تورلیدر برای سفر به شهر وان پیشنهاد بسیار مناسبی برای آنها است که می خواهند از فرصت تعطیلات نوروز برای خرید استفاده کنند.

سایت-تورلیدر-رزروآنلاین-هتل-تور--تور-خرید-شهر-وان

چرا تور خرید شهر وان؟

شاید بتوان بهترین دلیل استقبال زیاد از تور خرید شهر وان را ارزان بودن اجناس در آن دانست. مراکز خرید این شهر برای خرید لباس و کیف و کفش بسیار مناسب هستند. به دلیل محدودیت هایی که در سال های اخیر در زمینه ورود محصولات مختلف در ایران وجود دارد، آنها که به دنبال خرید محصولات برند هستند، در کشورهای دیگر بهتر می توانند به آنها دسترسی داشته باشند. ترکیه کشور همسایه ما است و برای رفت و آمد به آن نیاز به ویزا نیست. نکته مهم تر درباره شهر وان این است که این شهر بسیار به کشور ایران نزدیک است و شهر مرزی است و حتی با خودروی شخصی، اتوبوس و قطار هم می توان در کمترین زمان ممکن خود را به آنجا رساند.  

بیشتر برندهای معروف که در شهرهای بزرگ این کشور هستند در این شهر هم شعبه دارند و در مراکز خرید می توان آنها را پیدا کرد. خریدها زمانی به صرفه تر می شوند که در زمان تخفیف بتوان خود را به مراکز خرید این شهر رساند و از بهترین مارک های دنیا خرید کرد. برای این که گردشگران بتوانند در مدت سفر خود از زمانشان استفاده مفیدی ببرند، تهیه فهرستی از مراکز خرید این شهر پیش از سفر به آنها توصیه می شود.  

معرفی مهم ترین مراکز خرید شهر وان

تور خرید شهر وان گردشگران را به مهم ترین مراکز خرید این شهر می برد. آشنایی آنها با این مراکز پیش از سفر می تواند کمک کننده باشد. مرکز خرید AVM مدرن ترین مرکزی است که در این شهر برپا شده است و عاشقان خرید از این مرکز دست خالی بیرون نخواهند آمد. سر زدن به مراکز خریدی که در خیابان جمهوریت و کاظم کارابکیر وجود دارد، برای گردشگران ضروری است. 

از دیگر مراکز خرید وان می توان به مرکز خرید van avm اشاره کرد. یک مرکز سه طبقه و بزرگ که تعداد زیادی مغازه و فروشگاه دارد و به کافی شاپ، فودکورت و شهربازی کودکان و سینما هم مجهز است. مارکی در دنیا وجود ندارد که نتوان نمایندگی آن را در این مرکز خرید پیدا کرد. مرکز خرید Atasoy Art اما یک مرکز متفاوت است که می توان در آن سوغات مخصوص این شهر و کارهای هنری هنرمندان را در آن یافت. این مرکز برای خرید زیورآلات محل بسیار خوبی است. از دیگر مراکز خرید مهم این شهر می توان مرکز خرید آیدین پریهان، مرکز خرید تورکوآز، مرکز خرید آتایوس سیلور، مرکز خرید لیمون، بازار روس‌ها، مرکز خرید رانس، مرکز خرید متروپولیتن وان و مرکز خرید پارک را نام برد.

بهترین زمان برای سفر به وان ترکیه با تورلیدر

هزینه سفر به شهر وان

هزینه تور خرید شهر وان برای همه گردشگران و همچنین آنها که فقط برای خرید به این شهر می روند مهم است. مهم ترین هزینه های هر سفری را می توان در اقامت و رفت و آمد خلاصه کرد. محل اقامت برای هر گردشگری تعریف خاص خودش را دارد. برخی از گردشگران به کمتر از هتل پنج ستاره رضایت نمی دهند و برای برخی دیگر هم یک تخت در هاستل که تنها شب را بتوانند در آن به صبح برسانند کافی است.

بخشی دیگر از هزینه های سفر هم به رفت و آمد و حمل و نقل مربوط می شود. یکی از مهم ترین ویژگی های سفر به این شهر این است که لازم نیست حتماً با پرواز خود را به آن برسانید. همین مسئله می تواند در هزینه ها صرفه جویی کند. برای این که بتوان هزینه های رفت و آمد در داخل شهر را مدیریت کرد، می توان با وسایل حمل و نقل عمومی در شهر جا به جا شد. با اتوبوس و دلموش و همچنین تاکسی می توان به قسمت های مختلف شهر رفت. البته که هزینه تاکسی در این شهر ارزان نیست. به طور حتم صرف غذاهای شهر وان در رستوران های گران به صرفه نیست و برای صرفه جویی در هزینه ها بهتر است به سراغ غذاخوری های خیابانی و محلی بروید. گردشگرانی که با تور سفر می کنند بخشی از مدیریت هزینه های خورد و خوراک را بر عهده تور می گذارند.   

راههای سفر به وان و روزو آنلاین هتل از تورلیدر

بهترین زمان برای سفر به وان ترکیه

تور خرید شهر وان در فصول مختلف ارائه می شود. برای هر گردشگری انتخاب زمان فصل مناسب متفاوت است. هوا در فصل بهار و تابستان در این شهر متناسب تر از فصل های سرد سال است. اما برای آنها که قصد دارند از ورزش های زمستانی لذت ببرند، به طور حتم نیمه دوم سال زمان بهتری خواهد بود. گردشگرانی که قصدشان خرید است باید زمان تخفیف برندها را رصد کنند و در موقع مناسب خود را برای خرید به وان برسانند. شاید بتوان یکی از بهترین زمان ها برای سفر به وان را پیش از سال نوی میلادی دانست.

یکی از بهترین زمان ها برای ایرانی ها تعطیلات نوروز است. با توجه به طولانی بودن این تعطیلات می توان به خوبی از بودن در این شهر لذت برد. هم به خرید پرداخت و هم از جاذبه های آن دیدن کرد. با توجه به این که راههای سفر به وان متنوع است، می توان برای مدیریت هزینه ها به سادگی سفر زمینی با اتوبوس، قطار و خودروی شخصی را جایگزین سفر با هواپیما کرد. آنها که می خواهند خود را زمینی به این شهر برسانند باید از طریق مسیر شهر تبریز به این شهر وارد شوند. برای استفاده از خودروی شخصی در این شهر نیاز است که قبل از سفر برای گرفتن گواهی نامه بین المللی اقدام شود.